sobota, 30 kwietnia 2011 | By: http://klaudiablog.pl

Podsumowanie miesiąca - nr 3

          Minął trzeci miesiąc prowadzenia bloga i mój system samodoskonalenia również się udoskonalił;) Robię już na pewno więcej, niż kiedyś, jednak ciągle pojawiają się nowe pomysły na to, co jeszcze mogłabym zrobić. Dużą inspiracją są na pewno blogi dziewczyn z Wizażu;)
         Co udało mi się w kwietniu? Bardzo wiele z tego, co zaplanowałam - 11 na 14 punktów (więcej w zakładce Do zrobienia). Niestety święta i dwa tygodnie wolnego, które spędziłam w domu, bardzo mnie rozleniwiły - nie udało mi się przeczytać drugiej książki po angielsku, dokończyć samouczka z niemieckiego i chodzić regularnie na siłownię. Jednak mimo to nie jest źle i uważam kwiecień za całkiem udany, pracowity miesiąc;)
          Już jutro zaczyna się maj. Lista zadań tworzyła się przez cały miesiąc, zapisałam wiele pomysłów - jednak teraz muszę wziąć pod uwagę również to, że kończy się semestr. Zaczną się kolokwia, zaliczenia, będę musiała poświęcić uczelni znacznie więcej czasu niż do tej pory - z pewnością znajdzie to swoje odzwierciedlenie w tempie mojego rozwoju osobistego, ale pomimo tego, że studia są teraz priorytetem, będę się starała poświęcić każdą wolną chwilę na swoje samodoskonalenie.

4 komentarze:

Helineth pisze...

Muszę przyznać, że bardzo udany miesiąc :) oby tak dalej! Ja też wciąż się męczę z kursem IT i mam go serdecznie dość :P

Pozytywka pisze...

Widzę, że świetnie sobie radzisz. Tak trzymaj! :) Dopiero teraz bliżej przyjrzałam się Twojej zakładce "Do zrobienia" i muszę powiedzieć, że fajnie to sobie rozpisałaś. Zadania ujęte są przejrzyście i konkretnie i wszystko można ogarnąć wzrokiem. I co najważniejsze, widać efekty.:)
Co do kursu IT, bywają tam naprawdę wykańczające laboratoria, które najchętniej bym ominęła.

LCL pisze...

Mam tę samą opinię co Pozytywka co do zakładki "Do zrobienia"! Fajnie wszystko widać a co najlepsze aż przyjemnie spojrzeć jak te prawie wszystkie cele są realizowane! Brawa za to!

Po moim podróżniczym kwietniu chyba czas na pracowity maj, dzięki za kopa motywacyjnego, pora się otrząsnąć, lecim działać hejże ho! :-)
Patrząc na Ciebie uświadamiam sobie, że teraz czas na mnie by równać do góry..


Pozdrawiam ciepło!

Anorexic.Candy pisze...

Dołączam do zachwytów nad zakładką "do zrobienia". Chyba też się zdecyduję na coś takiego, pomogłoby pewnie usystematyzować i realnie ocenić postępy :)

gratuluję udanego miesiąca!

Prześlij komentarz