niedziela, 4 sierpnia 2013 | By: http://klaudiablog.pl

Megutan, czyli klaidua zaprasza!

Śmiech
W ramach zwalczania nudy w pracy zainstalowałam sobie Google Analytics i zaczęłam się trochę bawić Narzędziami dla webmasterów, a co za tym idzie odkryłam wiele ciekawostek dotyczących bloga. Może kiedyś uda mi się odkryć, co większość z nich oznacza ;-)   ale póki co chcialabym podzielić się z Wami zapytaniami z wyszukiwarki, na podstawie których trafiają do mnie czytelnicy, bo muszę przyznać, że wywołują uśmiech na ustach (delikatnie mówiąc, nie chcieli byście widzieć wzroku moich współpracowników, kiedy zaczęłam parskać :p ).




     Oto moje TOP TEN:

  • gra o tron nude - że niby nago :p
  • milczenie kanibala - Milczenie Owiec, Hannibal, te sprawy?
  • trajtobi - try to be the best! :D
  • test sprawdz ile będziesz miec dzieci - seriously ;-)
  • są tylko jedne zajęcia a ja nie ide - tak, można powiedzieć że czasem przyjmuję taką postawę, ale skąd w internetach o tym wiedzo?
  • nie wiem co ze sobą zrobić - ja też, spotkajmy się :D
  • megutan - o_O
  • rita bitwa o dom czemu odpadła - ja też chcę to wiedzieć!
  • praktyki online w biurze firmy - ciekawe
  • żarze czy rzarze - czyli klaidua udziela porad ortograficznych ;-)
     A Wam trafiają się jakieś perełki? Jeśli tak to dzielcie się w komentarzach ;-)

5 komentarze:

hattu pisze...

haha, dobre, dobre :D u mnie też bywa różnie...^^

Unknown pisze...

U mnie raz było: lubię w dupe czy jakoś tak. Nie wnikam w szczegóły, trochę przerażające. :D

Meraeval pisze...

Pochwal się proszę tą grą o tron, bardzo interesujące :D

Kamil Bąbel pisze...

Bardzo często zdarzają się takie perełki. Przykład: "gdzie kupić prawo jazdy". :D

Anonimowy pisze...

aż z ciekawości zerknęłam u mnie i niestety nie znalazłam nic godnego uwagi :(
czy to się aktualizuje co jakiś czas? bo pamiętam kiedyś też zerknęłam na wyniki wyszukiwań i były inne pozycje :)

Prześlij komentarz