niedziela, 14 października 2012 | By: http://klaudiablog.pl

Kręci się :-)

     Tak, tak, ostatnio miałam spory zastój na blogu... ale minęły już dwa tygodnie roku akademickiego, emocje troszkę opadły, więc czas na szybką relację i oczywiście polecenie kolejnej genialnej stronki :D

     Skrótowo:
 - hispanistyka... me gusta! co ja robiłam przez te trzy lata i dlaczego dopiero teraz na to wpadłam?
 - socjologia... no cóż, póki co udało mi się być ledwie na dwóch zajęciach organizacyjnych :D ale nie ma co się za bardzo przejmować, komunikacja na facebook'u ratuje mi życie, poza tym muszę załatwić z kilkoma prowadzącymi inne zasady zaliczenia (jeden monograf chciałabym zaliczać ze studentami zaocznymi... zajęcia w kilka piątków do dwudziestej :-(, ale przynajmniej przedmiot ciekawy)
 - nauka... staram się być na bieżąco. Na języku pisanym mam kartkówki ze słówek co tydzień (pierwsza zaliczona na 5, yeah), na innych zajęciach co 3-4 tygodnie, ale i tak trzeba na to poświęcać regularnie sporo czasu, bo mam do wkucia już kilkaset słówek. 
 - i tutaj na scenę wkracza... BAB.LA :-) strona (jak dla mnie) idealna. Tworzy się pudełka ze słówkami (czyli po każdych zajęciach mam nowe pudełko), które następnie przerabia się na zasadzie fiszek. Dzięki temu mam możliwość powtarzania ich, gdziekolwiek jestem (dzięki smartfonowi) a przed kolokwium powtórzyć cały materiał. Polecam!

     No, i to tyle na razie... miałam Wam jeszcze opisać wrażenia ze szkolenia "PROMO, czyli promowanie rezultatów projektów" i na pewno to zrobię, jak już znajdę wolną chwilkę. A tymczasem - trzymajcie się!

4 komentarze:

Unknown pisze...

Aż mi się humor poprawia kiedy czytam Twój bog - strasznie tu optymistycznie. Odniosłam wrażenie że jesteś bardziej zainteresowany nowymi studiami niz socjologią;) Czekam na kolejne notki na Twoim blogu o Hiszpanii.

Unknown pisze...

Cieszę się, że tak dobrze Ci idzie ;) A bab.la znam i kiedyś korzystałam o wiele częściej. Muszę wrócić do tej stronki, bo naprawdę warto ;)

Villemo pisze...

A czy jest jakaś aplikacja BAB.LA na smartfony i iPody? Z Anki korzystam na lapku, ale wtedy zaglądam na neta więc szukam rozwiązania na iPoda.. SuperMemo niby mogłabym ściągnąć, ale tam się wszystko tak długo wprowadza ;s

Anonimowy pisze...

Brawo, powodzenia na obydwu kierunkach : )

Kokosanka

Prześlij komentarz