sobota, 8 września 2012 | By: http://klaudiablog.pl

Przygotowania do hispanistyki :-)

     Dokładnie za 23 dni rozpocznę studia na filologii hiszpańskiej. Chociaż marzyłam o tym od zawsze, to jednak traktowałam to trochę jak taki kaprys, zachciankę, coś, czego nie zrealizuję, bo:
a) nie dam rady
b) nie ma sensu
c) księżniczką też chciałam kiedyś zostać, a nie zostałam :p

     Ale w końcu tak się złożyło, że jednak będę studiować ;-) Będzie to mój drugi kierunek i z pewnością nie priorytetowy, więc nie stawiam sobie za cel ukończenie go za wszelką cenę - jeśli nie dam rady ułożyć dobrze planu, nie dam rady z dojazdami (bo wydziały są w innych miastach), znudzi mi się bądź uznam, że wystarczy mi samodzielna nauka, to zrezygnuję. Ale póki co - moim obowiązkiem jest się przygotować do studiów i myśleć pozytywnie :-)
     Żeby dobrze wykorzystać te kilka tygodni postanowiłam ustalić plan działania. Zapewne nie uda mi się zrealizować w całości, bo mam niewiele czasu w ciągu dnia (ze stażu wracam przed 18-tą), to jednak jest kilka rzeczy, które przynajmniej postaram się zrobić. A oto one:
  1.  Dokończyć wszystkie powtórki z poziomu A1 w Gramática española na SuperMemo
  2. Z kursu ¡No hay problema! 1 przerobić wszystkie zadania do 6 lekcji
  3. Codziennie robić powtórki na palabrasie
  4. Zrobić możliwie najwięcej 'biedronkowego' kursu SuperMemo
  5. Osłuchiwać się z językiem (oglądać chociażby Extr@ lub inne seriale)
     Pod koniec września dam znać, jak poszło :-)

5 komentarze:

Marti pisze...

Będzie dobrze! Na pewno ze wszystkim dasz sobie radę! ;)

Cinci pisze...

Powodzenia! Jak Ci się podoba na stażu?

Unknown pisze...

A ja jestem ciekawa na filologi hiszpańskiej na jakim poziomie hiszpańskiego trzeba być by sobie poradzić na minimalnych trójach ? :)

Villemo pisze...

Widzę, że wszyscy mamy ambicję tylko obawiamy się o regularność działania.. Głowa do góry i wszystko będzie dobrze :D

Unknown pisze...

Dasz radę! Jestem pewna ;) Plany ambitne, ale w gruncie rzeczy do zrobienia, chociaż zależy to też od liczby powtórek i Twoich własnych chęci ;) Ja trzymam kciuki i czekam na podsumowanie jak Ci poszło ;)

Prześlij komentarz