środa, 13 kwietnia 2011 | By: http://klaudiablog.pl

Droga na Harvard

          Dzisiaj krótka notka, gdyż chciałabym was przedstawić pewien konkurs, na który wpadłam niedawno - Droga na Harvard
          Idea konkursu jest prosta - trzeba wypełnić formularz, napisać esej o sobie, odbyć rozmowę kwalifikacyjną z komisją, przedstawić kilka dokumentów i już można się znaleźć w gronie szczęśliwych czworga laureatów;)
          A co można wygrać? TYGODNIOWY POBYT NA UNIWERSYTECIE HARVARDA!!! Oczywiście w pełni finansowany przez Harvard Club of Poland. Czy warto? Według mnie na pewno, miło byłoby zobaczyć jak wygląda studiowanie w jednej z najlepszych uczelni świata...

          Jeśli o mnie chodzi, to zaczęłam już pisać esej, bo wyznaję ostatnio zasadę, że jeśli mogę wziąć w czymś udział to powinnam to zrobić. Zapewne nie przejdę nawet do drugiego etapu, bo i moja średnia ocen do najwyższych nie należy, a o studiowaniu na Harvardzie też raczej nie myślę na poważnie, ale jeśli mam pluć sobie w brodę, że nie spróbowałam - to wolę wypełnić ten formularz i mieć czyste sumienie;)






Więcej informacji na stronie: http://www.harvardclubofpoland.org

4 komentarze:

Helineth pisze...

No proszę... :) ambitnie!

martika pisze...

No i fajnie:) Ja też teraz wychodzę z założenia, że jeśli mam trochę czasu to mogę to spożytkować na jakiś konkurs i jednocześnie czegoś się dowiedzieć (choć na razie wzięłam udział tylko w 2:P):) A po wszystkim przychodzi myśl, że nawet jak się nie uda to i tak trochę się dowiedziałam.
Także powodzenia:)

Kropelka pisze...

Mnie takie coś raczej nie kręci, aczkolwiek jeżeli czujesz, że startowanie w tego typu konkursach Cię rozwija to jak najbardziej powinnaś to robić:)

Pozytywka pisze...

Myślę, że na pewno ciekawym doświadczeniem byłoby znalezienie się na Harvardzie, choćby na tydzień. :) Ten konkurs to jest jakaś tam szansa na to tylko niestety nie dla mnie. Pisanie nie jest moją mocną stroną niestety.
Ty próbuj jak najbardziej.:)

Prześlij komentarz