wtorek, 30 lipca 2013 | By: http://klaudiablog.pl

WorkCamp!

     Pisałam Wam ostatnio, że dostałam się na WorkCamp - do wyjazdu zostały jeszcze dwa miesiące, ale jestem już nieźle podekscytowana i każdą wolną chwilę spędzam na poszukiwaniu jakichkolwiek informacji na temat WorkCampów, Islandii, podróży itp. Niestety informacji dotyczących WorkCamp'a czy relacji uczestników jest w sieci niewiele, a Islandia - cóż! Jest cudowna!
     Do rzeczy - zainspirowana Wielokierunkową i jej relacją z wolontariatu na Słowacji postanowiłam stworzyć podobny projekt ;-) Zapraszam Was na nowego bloga -


gdzie już niedługo znajdziecie sporo przydatnych informacji na temat WorkCampa, rekrutacji, dostępnych projektów, a także od strony praktycznej - przygotowań do wyjazdu, planowania podróży, a potem relację z pobytu :-) Zapewne nie zabraknie też informacji o Islandii i wszystkim, co z nią związane :-)
 

8 komentarze:

Delishe pisze...

Świetny pomysł! I pewnie, że zajrzę na nowego bloga :) A blog Wielokierunkowej także czytam :)

Dawid pisze...

Islandia to przepiękne miejsce :)

sieczkarnia pisze...

Super, gratulacje!!! :)

Paweł Zieliński pisze...

Trzymam kciuki ;-) a projekt świetny.
Pozdrawiam Paweł Zieliński
http://twojwybortwojaprzyszlosc.blogspot.com/

Roksana Janiszewska pisze...

zazdroszcze i gratuluję :)też kiedyś odwiedzę Islandię;)

Unknown pisze...

Super! A czy podałaś w linku dobry adres, czy blog dopiero za jakiś czas zostanie otworzony dla publiczności? Niestety nie mogę wejść w podany link :/

http://klaudiablog.pl pisze...

Mam chwilowe problemy techniczne, próbuję przenieść bloga na inny serwer ;-) mam nadzieję, że jutro już wszystko będzie ok :)

Wielokierunkowa pisze...

Ooo, czuję się doceniona :) Na pewno będę czytać Twoją relację! Gratuluję i trzymam kciuki, żeby wszystko wypaliło!

Prześlij komentarz