środa, 22 czerwca 2011 | By: http://klaudiablog.pl

Misja 'SESJA' zakończona;)

          Po wielu trudach, znojach i nieprzespanych nocach udało mi się zamknąć sesję:-)  I o dziwo, nie mam żadnej poprawki!!! ;) Choć miałam już chwilę załamania i chciałam sobie zostawić choć jeden z sześciu egzaminów na wrzesień, postanowiłam, że się nie poddam - i dzięki temu dziś mogę zacząć wakacje;)
          I chociaż mój zakład o średnią (KLIK) nie zakończył się pozytywnie (a zabrakło mi tylko 0,13!), to jednak czuję się w pełni usatysfakcjonowana, i teraz mogę z czystym sumieniem powrócić do systemu samorealizacji;)

2 komentarze:

LCL pisze...

No, to pojechałaś po bandzie (-; Gratulacje! Osiągnęłaś pełną satysfakcję, cholera brzmi jak nirvana prawie ;)
...a przede mną jeszcze z 4 examy ;/
pozdrowionka!

Serafinia pisze...

no to gratuluję Kochana ;* średnia nie jest taka ważna, najważniejsze to, to że jesteś z siebie i swoich wyników zadowolona :)

Prześlij komentarz