środa, 18 lipca 2012 | By: http://klaudiablog.pl

Kandydat zakwalifikowany :D

     Wczoraj miałam ostatnie wyniki z rekrutacji na studia, podjęłam decyzję i dzisiaj zawiozłam dokumenty do dziekanatów. Ostatecznie od października będę kontynuować moje studia na magisterskich uzupełniajacych, oraz... zaczynam filologię hiszpańską ;-)
     Studia językowe już od jakiegoś czasu były moim marzeniem i w końcu doszłam do wniosku, że nie ma na co czekać. Chociaż wątpiłam, że się dostanę, to jednak się udało. Raczej nie będę miała problemów z połączeniem obu kierunków (na magisterskich mam naprawdę mało zajęć), więc zapowiada się ciekawie :-)

7 komentarze:

Unknown pisze...

no to moje gratulacje ! A te magisterskie to jaki kierunek ? :)

Anonimowy pisze...

O! Gratuluję i życzę powodzenia!:)

Unknown pisze...

Super, zazdroszczę :)

http://klaudiablog.pl pisze...

Dzięki :-) Serafinia - ten kierunek to socjologia, spec. komunikacja społeczna :-)

Aguss pisze...

super ! gratuluję :) ! ja też dostałam się na filologię hiszpańską, ale musiałam zrezygnować, bo w planach mam wyjazd na erasmusa do Włoch.. i nie dam rady z nauką 2 języków... plus drugim kierunkiem...:( a szkoda... powodzenia!

Unknown pisze...

Gratuluję! No i życzę powodzenia ;)

Lasubmersion pisze...

Gratulacje:)

Prześlij komentarz