sobota, 21 lipca 2012 | By: http://klaudiablog.pl

Jooble!

     Na pewno nieraz zdarzało Ci się szukać pracy przez internet - w dzisiejszych czasach to standard. Znasz więc z pewnością sporo serwisów typu pracuj.pl, infoPraca, praca.pl i tym podobne. Jest tego mnóstwo, ogłoszenia często się powtarzają i w efekcie można spędzić kilka godzin i nie znaleźć właściwie niczego interesującego...
     Kiedy w kwietniu zaczynałam się rozglądać za praktykami, uznałam, że muszę te poszukiwania jakoś usystematyzować. Przejrzałam kilka serwisów i mój ostateczny wybór padł na jooble. Dlaczego akurat ten? Bo skupia ogłoszenia ze wszystkich popularnych i tych mniej znanych portali, dzięki czemu ma się wszystko w jednym miejscu i oszczędza się mnóstwo czasu. Świetną sprawą jest też mailing - po wybraniu interesującej mnie branży i miasta codziennie na skrzynkę pocztową dostaję listę ogłoszeń, które mogą mnie zainteresować. Chociaż praktycznie wszystkie popularniejsze serwisy oferują taką opcję, to jednak do tej pory tylko jooble naprawdę trafia w moje gusta - kiedy miałam konto na pracuj.pl to otrzymywałam np. ogłoszenia o pracy analityka medycznego w Gdańsku :D
     A wy? Jakie macie sposoby na wynajdywanie interesujących ogłoszeń? ;-)

6 komentarze:

młody pedagog pisze...

Kiedy teraz weszłam na tą stronę, to znalazłam ofertę dla siebie. :) Dzięki za podrzucenie jej we właściwym czasie. ;D

LCL pisze...

Hmm widzę klaidua, że prawdopodobnie do Ciebie też scam wysyłał Dmytro z jooble... Też pisał, że będzie wyrzucony z pracy jak się tej strony nie rozreklamuje? (:

Jyotika pisze...

O rany - oni maja oferty pracy w Kazachstanie! Normalnie ciesze sie, ze Ty Klaudia na to trafilas, a dzieki Tobie ja. W wolnej chwili dokladniej to przejze - na razie wrzucam w zakladki...
Pochwalisz sie jakiej pracy szukasz?

http://klaudiablog.pl pisze...

LCL - nikt do mnie nie pisał, nie reklamuję tej strony, po prostu ją polecam:-)
Jyotika - na razie szukam sobie tylko ciekawych praktyk i staży.

LCL pisze...

A to sorki, jeżeli tak to spoczko (: Swego czasu spamowali ludzi z BGSu namiętnie i mnie totalnie zrazili tym do siebie dranie (:

Karolina (prywatna-rewolucja) pisze...

Ciekawa strona, muszę się z nią zapoznac, bo chyba bedę szukać pracy na wakacje ;)

Prześlij komentarz