sobota, 11 sierpnia 2012 | By: http://klaudiablog.pl

¡Quiero hablar español!

     Jak zauważyła Helineth, nie pochwaliłam się jeszcze nowym blogiem :-) Pewnie to trochę za wcześnie, dopiero zaczęłam go tworzyć i nie do końca jeszcze wiem, jaką przybierze formę, choć pomysłów już mam mnóstwo...

     A o co chodzi? O hiszpański!

¡Quiero hablar español!
 
      Jeżeli ktoś z moich czytelników próbuje się również nauczyć tego pięknego języka, to zapraszam :-) Z chęcią poczytam wasze komentarze, dowiem się, o czym chcielibyście na nim czytać (jeżeli w ogóle;-) oraz przyjmę wszelkie wskazówki związane z nauką, kursami, programami etc. Blog dopiero raczkuje i zapewne trochę potrwa, zanim znajdą się na nim naprawdę wartościowe treści, ale póki co chciałabym dzięki niemu motywować się do coraz intensywniejszej nauki i dywersyfikowania jej źródeł. Zapraszam :-)

10 komentarze:

Lasubmersion pisze...

Cześć!
Ja również uczę się hiszpańskiego.
Od roku w ramach lektoru na studiach zaocznych i od 1,5 roku w ramach ''ambicji własnych''.
Kilka dni temu skończyłam kurs wakacyjny na którym uczyłam się tego fantastycznego języka.

Co do książek to osobiście korzystam z :
-Aprende gramatica i vocabulario
-Vocabulario Activo
-Uso
-Espanol en marcha
-Gente
-Espanol de pe a pa

Mam jeszcze pytanko odnośnie studiów magisterskich:
nie wymagają znajomości hiszpańskiego?
Ja też myślę o magisterce na f.hiszpańskiej, ale żeby się dostać trzeba mieć B2/C1.

Pozdrawiam ciepło:)

http://klaudiablog.pl pisze...

Ja idę na studia I stopnia bo niestety na magisterkę nie przyjmują bez licencjata z filologii... Dzięki za podpowiedzi, na pewno zajrzę do tych książek ;-)

Kataleja pisze...

Pomysl z blogiem podoba mi sie. Bede tam zagladac. Juz skoryzstam z Twoich porad i sprobuje z kursem "Mi vida loca".

Pozdrawiam,
Kataleja

Villemo pisze...

Taki blog to zawsze dobry pomysł, sama dopiero szperając po takich blogach dowiaduję się ilu rzeczy nie znalazłam! Sama chętnie wymieniłabym francuski na hiszpański, bo bardziej mi się podoba.. Cóż, powodzenia! :d

Setka do 40stki pisze...

hiszpański jest cudowny :)
powodzenia!!!!

Jyotika pisze...

Gratulacje - pomysl bloga przyjdzie jak tylko zaczniejsz pisac. Na pewno dasz rade - cel przed soba masz, wiec to najwazniejsze :)
Ja probowalam zalozyc bloga anglojezycznego kiedys, ale zabraklo mi weny i przestalam pisac...
Trzymam kciuki za nowy projekt!

Pola Zas pisze...

O rany, połowa BGS uczy się hiszpańskiego ;) Ja trochę z przymusu, ale chętnie zobaczę jakieś ciekawe materiały, których sama jeszcze nie wyszukałam :]

MaszWyzwanie pisze...

Hej, ten nowy szablon jest świetny!! :) a na nowy blog na pewno zajrzę! :-)

Sorpresa pisze...

Ale się tutaj pozmieniało. Prawie nie poznałam Twojego bloga, tak odmienna jest ta szata graficzna od poprzedniej. Pozytywnie! :)

Pomysł na bloga świetny. Też myślałam o czymś takim, ale póki co, brak czasu nie pozwolił rozwinąć mi skrzydeł. Może teraz dzięki Tobie się zmobilizuję. :)

Unknown pisze...

Genialna na nowa odsłona bloga, sama stworzyłaś grafikę? Na nowego bloga na pewno zajrzę!

Prześlij komentarz