poniedziałek, 29 lipca 2013 | By: http://klaudiablog.pl

Sposób na nudę i pieniądze? Textmarket!

     Miałam napisać, jaki sposób znalazłam na nudę w pracy - otóż przypomniałam sobie, że niegdyś, w poszukiwaniu zarobków w sieci, zarejestrowałam się na textmarkecie. Jest to serwis, gdzie copywriterzy wrzucają swoje teksty, które następnie są kupowane przez właścicieli stron www i na nich zamieszczane. Oczywiście nie są to teksty wysokiej jakości, tylko typowe pisane pod SEO - o tym, czy dany tekst uda się sprzedać decyduje ilość zamieszczonych w nim słów kluczowych.
     Jako, że nudziłam się ostatnio okropnie, napisałam od ręki kilkanaście tekstów (głównie o pozycjonowaniu i kredytach, gdyż tych właśnie tematów najczęściej poszukują kupujący). Szczerze mówiąc myślałam, że się nie sprzedadzą, no i oczywiście cudów nie ma - ale kilkanaście złotych wpadło.
     Szukam teraz jeszcze innych serwisów, na których mogłabym zarabiać online - znacie może jakieś? Tylko błagam, bez klikania w reklamy ;-)

     A dla zainteresowanych:


3 komentarze:

lenna pisze...

dziękuję za polecenie:) muszę przemyśleć sprawę i może też coś wrzucę swojego:) Niestety sama nie spotkałam się z tego typu stronami, ale jeśli natrafię to na pewno dam znać! Pozdrawiam :)

Paweł Zieliński pisze...

Nigdy o tym nie słyszałem, fajna stronka :) Ciekawy jestem na jakiej zasadzie to działa ( czytaj idę sprawdzać)
Pozdrawiam Paweł
http://twojwybortwojaprzyszlosc.blogspot.com/

Anonimowy pisze...

Giełda Tekstów. Nie wiem, czy mogę polecić, nie mam tak miłych doświadczeń jak z TM, ale istnieje takie coś.

Prześlij komentarz