środa, 7 sierpnia 2013 | By: http://klaudiablog.pl

Ważne ogłoszenie, zajrzyj ;-)

     Nadchodzi taki czas, kiedy trzeba coś zmienić. Ostatnio doszłam do wniosku, że męczy mnie dotychczasowa stagnacja i plany, które - mam wrażenie - były, są i już wieczne będą takie same, osiąganie małych celów i tylko marzenie o tych wielkich. Uznałam więc, że muszę nieco zmienić sposób i kierunek mojego rozwoju, a co za tym idzie:
  • koniec z wyliczaniem liczby powtórzonych słówek, przerobionych ćwiczeń, powtórek i ogólnie skupianiem się nad liczbami, które nie zawsze mają odzwierciedlenie w rzeczywistości
  • koniec z tworzeniem list "must do" i robieniem wszystkiego po łebkach, byle tylko zdążyć przed terminem i móc wykreślić dany punkt
  • koniec z robieniem wszystkich kursów, uczeniem się wszystkich języków, robieniem "wszystkiego" byle tylko robić cokolwiek i mieć poczucie, że się rozwijam
  • koniec z postami w stylu "od jutra robię to i to...", a potem robieniem sprawozdań, co wyszło a co nie - to nie o to chodzi!
     Od dziś będę podchodzić do rozwoju osobistego bardziej globalnie, skupię się na celach długoterminowych, pozwolę sobie na okresy bezczynności i spontaniczny rozwój bez planów. Postaram się też rozwijać w nowych dziedzinach (np. kulinarnej) i szukać nowych bodźców. 

     W związku z tym duże zmiany zajdą też na moim blogu, a co za tym idzie - zmieniam bloga ;-)
     Zapraszam Was wszystkich na nową stronę:


     Mam nadzieję, że dodacie mnie do obserwowanych lub zajrzycie od czasu do czasu ;-)

4 komentarze:

Ja, Kamil ;) pisze...

Powodzenia. Plany długoterminowe nie są łatwe do zrealizowania, ale wierzę w Ciebie i pozdrawiam. :)

http://prawdziwawalka.blogspot.com/

Meraeval pisze...

Jeny, uwielbiam to, bardzo bardzo:) Takie podejście jest najlepsze, a mam wrażenie, że ludzie coraz to bardziej się od niego oddalają. Powodzenia z całego serca :)

Paweł Zieliński pisze...

Zgadzam się, podejście super! :-) i ciesze się z przejścia na swój adres.
Pozdrawiam Paweł Zieliński
http://twojwybortwojaprzyszlosc.blogspot.com/

Sunshine pisze...

Widzę, że ostatnio wszyscy mają ochotę na zmiany :) na pewno będę zaglądać na nowego bloga :)

Prześlij komentarz