wtorek, 18 października 2011 | By: http://klaudiablog.pl

Wolontariat przy EKMiŚP

     Dzisiaj byłam na spotkaniu podsumowującym wolontariat przy Europejskim Kongresie Małych i Średnich Przedsiębiorstw. Informację o nim znalazłam jeszcze pod koniec września na stronie biura karier mojej uczelni, a że Kongres wypadał akurat w dni, kiedy miałam wolne, uznałam że na coś mogę się przydać;)
     Co prawda moja działalność przy organizacji nie była jakaś wybitna (pakowanie materiałów dla uczestników, obsługiwanie punktu informacyjnego czy witanie gości i kierowanie ich do odpowiednich sal), to jednak pozytywnie wpłynęła na moje samopoczucie (no bo COŚ  w końcu zaczęłam robić!), a przede wszystkim atmosfera wśród wolontariuszy oraz organizatorów była bardzo sympatyczna;)
     No dobra, to teraz konkrety - w końcu rozwój osobisty ma nam też przynosić konkretne korzyści i owocować w przyszłości;) Co dał mi wolontariat? Kontakty. Cały Kongres organizowany był przez Regionalną Izbę Gospodarczą, wspieraną - a jakżeby inaczej - przez członków Forum Młodych działających przy ów instytucji. Podczas wolontariatu dowiedziałam się wielu ciekawych informacji na temat działalności FM, zostałam zaproszona na spotkanie informacyjne i prawdopodobnie niedługo zasilę ich szeregi;) A stamtąd - z certyfikatem poświadczającym moje "zaangażowanie oraz poświęcony czas" już tylko krok do Regionalnej Izby Gospodarczej, która organizuje ciekawe praktyki dla studentów (dla absolwentów płatne staże) w działach, które najbardziej by mnie interesowały - oczywiście kandydatów jest sporo, jednak aktywna działalność w Forum Młodych z pewnością przemawiałaby na moją korzyść.
     Sasasa, niecny plan uknuty, to teraz zaczynam wspinać się po szczeblach kariery;)

3 komentarze:

Paulaaaa pisze...

Super! Gratuluję sukcesu ;) Grunt żebyśmy my sami czuli, że to co robimy ma jakiś sens i widzę, że Tobie to odpowiada.
Co do FM, to moja kumpela siedzi od jakiegoś czasu i coraz lepiej jej idzie, widać coraz większe korzyści i rzeczywiście się rozwija. Sporo meetingów, couchingów itp.
W przyszłości chce otworzyć własną firmę i tutaj wielu rzeczy się uczy i naprawdę jej to pomoże ;)
Tak więc leć na spotkanie i wstępuj w ich szeregi - spotkania są świetnie - przynajmniej u nas - byłam na jednym, ale jednak nie zdecydowałam się dołączyć do grona młodych przedsiębiorców ;P

martika pisze...

Super inicjatywa! Na pewno działalność w takiej organizacji przyniosłaby CI sporo korzyści, więc jeśli tylko masz wystarczająco dużo czasu to nie wahaj się:)
Pozdrawiam:)

Aguss pisze...

oo super ! gratuluje ciekawego doświadczenia i mam nadzieję, że wszystko ułoży Ci się tak jak sobie to obmyśliłaś ! kontakty są bardzo ważne w dzisiejszym świecie! :)
pozdrawiam

Prześlij komentarz