niedziela, 10 czerwca 2012 | By: http://klaudiablog.pl

Lubimy Czytać

     Dziś chciałabym wam polecić jeden z moich ulubionych serwisów - LubimyCzytac.pl

     Wpadłam na niego już w zeszłe wakacje, jednak dopiero teraz rozkręciłam się na dobre. O co chodzi? O portal, dzięki któremu możemy:
 - stworzyć własną internetową biblioteczką, z oznaczeniem książek, które już przeczytaliśmy (i ocenić je w skali 1-10), aktualnie czytamy i które chcemy przeczytać
 - przeczytać recenzje, poznać opinie i oceny innych czytelników
 - poznać osoby o podobnych czytelniczych gustach
 - brać udział w wielu tematycznych dyskusjach na forach
 - poczytać informacje o świecie literatury, zapoznać się z aktualnościami, nowinkami, wywiadami z autorami

     Jak dla mnie - serwis jest idealny. Mam niestety problem z zapamiętywaniem tytułów, nazwisk autorów czy bohaterów, a dzięki lubimyczytac.pl wystarczą dwa kliknięcia i już wszystko pamiętam :-) Ponadto portal rekomenduje mi książki, które powinny być zgodne z moim gustem. Dzięki istnieniu różnych "półek" tematycznych wiem, które książki są najlepiej oceniane, które cieszą się największą popularnością, a które pozycje z klasyki należy znać.
     Jeśli tylko lubicie czytać, z pewnością warto założyć tam sobie konto. Polecam serdecznie!





     Moje "osiągnięcia" czytelnicze możecie śledzić na wklejce wklejonej nieco niżej po prawej stronie;-)

A wy, macie swoje konto na lubimyczytac.pl?

4 komentarze:

Ania pisze...

a ja mam konto i raz sobie o nim na kilka dni przypominam, raz zapominam i tak w kółko :)

Aguss pisze...

ja mam tez konto , ale nie jakos nie mma czasu teraz w ogole na niego wchodzi, ale sama idea portalu bardzo mi sie podoba:)

lulamae pisze...

powoli zaprzyjaźniam się z tą stroną, szczególnie podoba mi się możliwośc układania listy książek do przeczytania, zazwyczaj wszystkie ciekawe tytuły zapisywałam na kartkach, które zaraz gdzieś gubiłam...

AnnRK pisze...

Ja mam konto na biblionetka.pl. Chciałam założyć też na tym drugim portalu, ale na Biblionetce jest inna skala ocen (1-6) i nie bardzo mam pomysł jak to poprzeliczać.

Prześlij komentarz