wtorek, 19 czerwca 2012 | By: http://klaudiablog.pl

Wakacyjne plany

     Wbrew pozorom post nie będzie o wyjazdach ani o podróżach. Tegoroczne wakacje zamierzam poświęcić na zdobywanie doświadczenia zawodowego (zresztą na podróże i tak na razie mnie nie stać, eh).
     Jakiś czas temu pisałam, że zaczęła się rekrutacja na praktyki i staże wakacyjne: POST. Zgłosiłam się do udziału w pewnym projekcie i wczoraj dostałam telefon, że dostałam się do trzeciego, ostatniego już etapu. Za jakiś czas mamy odbyć ostatnią rozmowę i okaże się, czy we wrześniu będę się obijać, czy odbywać płatny staż w dziale marketingowym pewnej znanej firmy :-)
     Ponadto TNS Polska ogłosił również niedawno nabór na płatne praktyki wakacyjne, wysłałam wczoraj swoje zgłoszenie i... czekam:-) Trochę trudno mi w tym przypadku ocenić swoje szanse, ale dzięki dodatkowym praktykom (z których teraz właśnie piszę, bo z powodu upału tempo pracy strasznie spadło i nie ma co robić) nie startuję z pustym CV a doświadczenie, które mam, idealnie wpasowuje się w wymagania.
     Dla czytelników z Warszawy, Katowic, Wrocławia i Poznania zainteresowanych praktykami w działach badawczych, realizacji badań, księgowości, analizy statystycznej, HR i marketingowym - 
    Jeśli nie macie jeszcze planów na wakacje, to próbujcie, a nuż się uda ;-) Życzę wszystkim powodzenia i... trzymajcie za mnie też kciuki :-)

0 komentarze:

Prześlij komentarz