wtorek, 7 sierpnia 2012 | By: http://klaudiablog.pl

Chwila refleksji ;-)

     Od jakiegoś czasu obserwuję wśród członków BGS zabawę w TAG i czytając posty innych blogowiczów czasem nachodziła mnie refleksja, jak ja bym odpowiedziała na poszczególne pytania... No ale cóż, w końcu sama zostałam wkręcona (dzięki Kropelce) i pora przekuć luźne refleksje i przemyślenia w konkretne odpowiedzi :-)


1. Co mogę dziś zrobić, by osiągnąć jeden ze swoich celów?

     Wyłączyć wszystkie zbędne strony internetowe, zostawić tylko SuperMemo i zwiększyć tempo nauki. 

2. Kiedy jestem najbardziej produktywna?

     Wtedy, kiedy jestem maksymalnie skoncentrowana, czyli nie gonią mnie terminy, poświęcam czas tylko jednemu zadaniu w danej chwili i nikt mi nie przeszkadza. 

3. Jak mogę naprawić relację z daną osobą?

     Przeczekać, aż emocje opadną, a potem umówić się na spokojną rozmowę i wyjaśnić wszystko bez owijania w bawełnę.


4. Jaką jedną rzecz mogę dziś zrobić, by sprawić sobie przyjemność?

     Wziąć kocyk, "Władcę pierścieni" i położyć się w cieniu drzewa:-)

5. Za jakie 5 rzeczy jestem najbardziej wdzięczna w swoim życiu?

 - za zdrowie
 - za rodzinę
 - za swoją szeroko rozumiana samodzielność
 - za przyjaciół
 - za możliwości, jakie mam dzięki splotowi wielu pozytywnych czynników

6. Jaką jedną rzecz mogę dziś zrobić, która zmieni na lepsze czyjeś życie?

     Przytulić kogoś szczególnego, kto dzisiaj bardzo tego potrzebuje :-) 

7. Co jest moją najlepszą cechą?

    Upór. Chociaż rodzina i znajomi często odbierają to negatywnie, bo nie mogą wpływać na moje decyzje ani mną manipulować, to właśnie dlatego wiem, że zawsze dostaję to, na co się uprę.

8. Jaka jest moja wymarzona praca zarobkowa?

     Taka, w której będę mogła się rozwijać, nie będzie monotonna, da mi konkretne zarobki i rozgarniętych współpracowników.

9. Czy naprawdę potrzebuję (...) w swoim życiu?

     Jest sporo rzeczy, które powinnam tu wpisać... aż nie wiem, co umieścić najpierw...
 
10. Co mogę zrobić, by zarobić dziś dodatkowe 10$?

     Pójść porozdawać ulotki, wystawić rzeczy na allegro, może zagrać w lotto;-)
 
 11. Jak długo w ciągu dnia oglądam telewizję?

     Telewizor widuję tylko wtedy, kiedy jestem w domu na weekend - jednak wtedy też raczej tylko zerkam na niego przechodząc przez salon, niż naprawdę siedzę i go oglądam... dopiero po wyprowadzce z domu uświadomiłam sobie, jaki kawał życia pochłonęło mi to przeklęte pudło

12. Czy naprawdę potrzebuję tego, co posiadam?

     Zapewne nie, ale żyjemy w XXI wieku - im więcej, tym lepiej... chociaż ostatnio staram się wprowadzać minimalizm do swojego życia i naprawdę staram się pozbywać wielu zbędnych rzeczy 

13. Kiedy po raz ostatni czytałam dobrą książkę?

     Wczoraj - "Władcę Pierścieni"

14. Kiedy po raz ostatni powiedziałam komuś „nie”?

     Wczoraj, kiedy znajomi dzwonili, żebym wyszła z nimi na piwo - najpierw obowiązki, potem przyjemności

15. Czy to naprawdę jest ważne, co ktoś myśli o mnie?

     Jeżeli chodzi o moich bliskich znajomych i przyjaciół - tak, zdecydowanie, jeśli chodzi o osoby, z którymi mam mniejszy kontakt bądź w ogóle - nie powinnam im dawać powodów, żeby myśleli jak najgorzej, ale też nie ma się co starać na siłę 

16. Co chcę osiągnąć w tym roku?

    Najważniejszym celem będzie pociągnięcie dwóch kierunków studiów jednocześnie - jeśli przetrwam pierwszy semestr, to potem jakoś już to będzie.
 
17. Jaki jest kolejny duży wynik, który chcę osiągnąć?

     Ukończyć oba te kierunki i znaleźć pracę marzeń

18. Co mogę zrobić, by czuć się szczęśliwą?
    
     Żyć tak, jak teraz - o ile nic się nie zmieni, to będę szczęśliwa

19. Kiedy po raz ostatni opuściłam strefę komfortu?

     Ooooj, nawet nie pamiętam...

20. Jakie są moje wartości życiowe?

     Spokój, miłość, szczęście...

21. Jakiej porady udzieliłabym sobie za 30 lat?

     Będziesz tak robić, jak się zestarzejesz, na razie rób to, co 30 lat temu

22. Jak chciałbym, by wyglądała moja kariera?

     Chciałabym zdobyć pracę, która da mi komfort psychiczny, dobre wynagrodzenie i możliwości rozwoju

23. Jakie kroki mogę dziś podjąć, by zrobić krok w kierunku wymarzonej kariery?

     Jeszcze jeden staż? Jeszcze jeden język obcy?

24. Co przypomina mój idealny dzień od momentu gdy wstaję do chwili, gdy kładę się spać?

      Wstaję, dobre śniadanko, uczelnia, jakaś piątka z kolokwium :-), zakupy, obiad, chwila dla siebie (książka, film, nauka języków), wyjście z przyjaciółmi, długa kąpiel, sen

25. Jakie przekonania ciągną mnie do tyłu?

     Aktualnie żadne, mam świadomość, że powinnam i zmierzam tylko do przodu

26. Jakie nawyki chciałbym w sobie wypracować?

     Wczesne wstawanie.....

27. Jak mogę porzucić zły nawyk?

     W moim przypadku pewnie potrzebna byłaby hipnoza

28. Kto mnie najbardziej inspiruje?

     Mój tata

29. Jakie wartości podzielają ludzie, których podziwiam?
 
     Trudno powiedzieć

30. Czy moje marzenia są jedynie marzeniami, czy też robię coś, by się ziściły?

     Wszystkie moje marzenia są realne więc to oczywiste, że się spełnią

31. Co się wydarzy, jeżeli zrezygnuję z... (komputera i Internetu)?

     Pewnie popadnę w depresję lub w obłęd...

32. Co najbardziej lubię w swojej pracy?

     Jeszcze nie wiem, ale wiem już, czego na pewno bym nie lubiła

33. Co bym zrobiła inaczej, gdybym dostała jeszcze jedno życie?

     Chyba nic, może tylko uniknęłabym jednego związku, przez który wiele moich planów się opóźniło....

34. Co zamierzam dziś zrobić po przeczytaniu tych wszystkich pytań?

     Wziąć się porządnie za hiszpański!


Ufff, skończyłam :D

Do zabawy zapraszam Martuchę, Jyoitikę i Aguss.

3 komentarze:

Unknown pisze...

Wow, ale szybki odzew:) Życzę powodzenia na studiach, chociaż wiem że i tak świetnie sobie poradzisz:*

Jyotika pisze...

A ja tak sie cieszylam, ze nikt mnie nie wytypowal... A tu o! Oki, znajde chwilke czasu i usiade do tego... Kto to w ogole zaczal???!!!

Aguss pisze...

chyb atez to zrobie zaraz :D swietne

Prześlij komentarz