poniedziałek, 6 sierpnia 2012 | By: http://klaudiablog.pl

Wolontariat - Trasa 78



     Dziś byłam na pierwszym spotkaniu wolontariuszy programu "Trasa 78". Dowiedziałam się o nim ze strony internetowej biura karier (zawsze mnie zaskakuje, jak często ludzie dziwią się, że biorę udział w fajnych szkoleniach, projektach, konkursach itp. i mało kto wpadnie na to, żeby samemu wejść na stronę BK i znaleźć coś dla siebie).


    Co jest takiego fajnego w akurat tym projekcie? Mianowicie to, że za darmo będę mogła wziąć udział w czterech szkoleniach (kampanie społeczne, kontakt z mediami, promocja w Internecie i jeszcze jedno, którego tematu za cholerę sobie nie mogę przypomnieć :p ) a od września zajmę się tworzeniem kampanii internetowej wybranej akcji społecznej kierowanej do młodzieży. Oczywiście wszystko jest jeszcze do ustalenia i dogrania, ale zapowiada się bardzo fajna współpraca na luźnych zasadach, gdzie będę mogła nie tylko sporo się nauczyć ale również wykazać inicjatywą. No i poza tym nawiązuję nowe kontakty z ludźmi "z branży", mam szansę na nawiązanie dłuższej współpracy z ośrodkiem organizującym ten projekt oraz zdobycia ciekawego wpisu do CV ;-)
    

     A wy często bierzecie udział w takich projektach społecznych? Skąd czerpiecie informacje o nich? Podzielcie się przemyśleniami ;-)

6 komentarze:

młody pedagog pisze...

Miałam szczęście być wolontariuszem przy Dniach Społecznych (http://www.dnispoleczne.pl/) i to była rewelacyjna sprawa - szukanie sponsorów, promocja wydarzenia, szkolenia, szukanie patronatów... Zupełnie nowe doświadczenie dla młodego pedagoga. :) Czytając Twój post naszły mnie wspomnienia.
Życzę powodzenia przy realizacji projektu i zdobywania cennego doświadczenia.

Anonimowy pisze...

Czasami ciekawe informacje o szkoleniach są na serwisie ngo.pl. Jeśli go nie znasz - polecam:)
Projekt rzeczywiście zapowiada się bardzo ciekawie, więc korzystaj:)

Jyotika pisze...

Ja tez dobrze bawilam sie przy swoim wolontariacie. Naszly mnie super wspomnienia. W mym miescie co roku od parunastu lat, w wakacje jest organizowany festiwal. Mial wzloty i upadki, ale co roku sie go organizuje. Co roku jest duzo wolontariuszy chetnych do pomocy. Ja przez 8 lat pracowalam przy tymczasowej gazecie wydawanej na te okazje. Wywiady, artykuly z imprez, wydarzenia sportowe. Duzo biegania po miesice, robienia fotek, poznawania ciekawych ludzi. Bylo super :)

Unknown pisze...

Zapraszam do zabawy w TAG http://nie-jest-juz-taka.blogspot.com/ :)

Marti pisze...

Ale mówisz o biurze karier Twojej uczelni ;-)?

http://i-love-stilettos.blogspot.it/

http://klaudiablog.pl pisze...

Tak, aczkolwiek na stronach BK różnych prywatnych uczelni też można znaleźć sporo informacji

Prześlij komentarz