wtorek, 7 sierpnia 2012 | By: http://klaudiablog.pl

SMJO - Podsumowanie pierwszego tygodnia

     Pierwszy tydzień mojego projektu SMJO minął jak z bicza strzelił. Pewnie duży wpływ na to miał też fakt, że na weekend pojechałam w góry, ale nie ma się co usprawiedliwiać - obiecałam to trzeba zdać relację ;-)
    Przed rozpoczęciem projektu dokonałam pewnych magicznych obliczeń, dzięki którym mogę wam teraz dokładnie przedstawić w procentach, jakie postępy poczyniłam. Z moich magicznych wyliczeń wynika, iż aby w ciągu miesiąca zrealizować wszystkie cele, codziennie powinnam wykonywać 3,23% każdego zadania. I tak oto po tygodniu, gdy z każdego języka powinnam mieć już 22,61% "postępu", wyniki prezentują się następująco:

HISZPAŃSKI - 23,08%     -     wszystko idzie w miarę zgodnie z planem, wciągnęłam się trochę w serial "Mi Vida Loca" BBC (o którym może napiszę w najbliższym czasie)

WŁOSKI - 18,38%     -     jak widać, są pewne zaległości. Powinnam zdecydowanie więcej czasu poświęcić na gramatykę i czytanie... ale jak wiadomo to co "się powinno" zawsze wychodzi najgorzej

NIEMIECKI - 16,13%     -     zaległości dość spore. Tak jak wyżej, największe w gramatyce i czytaniu. Do książki z ćwiczeniami nawet nie zajrzałam... może w tym tygodniu uda się nadrobić ;-)

ANGIELSKI - 13,26%     -     zaległości takie, że aż nie ma o czym gadać. Tutaj jednak leży oglądanie filmów w oryginale - nie ruszyłam żadnego, ale mam nadzieję, że to nadrobię w tym tygodniu.




     Jak widać, na razie idzie słabo. Mam jednak nadzieję, że uda mi się zrealizować chociaż 80% założonego planu - w tym tygodniu już nigdzie nie wyjeżdżam, dlatego biorę się ostro za gramatykę. Trzymajcie kciuki!

5 komentarze:

Anonimowy pisze...

Świetnie Ci idzie, a będzie szło jeszcze lepiej :) Podziwiam, że aż 4 języki !

Analiza pisze...

Gratuluje. Ja z moimi językami dalej w dołku siedzę...

Pola Zas pisze...

Ja non stop w hiszpańskim :D

http://klaudiablog.pl pisze...

To w takim razie zapraszam na mojego drugiego bloga - http://quiero-hablar-espanol.blogspot.com/
Co prawda dopiero raczkuje, ale wkrótce powinien się rozkręcić ;-)

MaszWyzwanie pisze...

wcale nie słabo... po prostu jesteś ambitna. Jak pomyslisz ze większość osób w naszym wieku nie uczy się w wakacje języków nic a nic (czyli wiele słówek prawopodobnie zapomina gdyż są nie używane) to na pewno bardziej siebie docenisz :) na prawde wg mnie i tak duużo zrobiłaś :)

Prześlij komentarz