wtorek, 25 września 2012 | By: http://klaudiablog.pl

netAkademia! - czyli e-learning dla ambitnych :-)



     Wolny weekend, kilka godzin zajmowania się "ważnymi sprawami", a potem leniuchowanie i nuda... efekt? Kolejna znalezione "perełka" ;-)

     Niniejszym chciałabym przedstawić wam netAkademię. Znajdziecie w niej szkolenia związane z umiejętnościami miękkimi, bardzo przydatnymi w procesie samorozwoju - np. asertywność, autoprezentacja, inteligencja emocjonalna, motywacja, pokonywanie nieśmiałości,  planowanie kariery itp., a także biznesowe, np. profesjonalna asystentka, sprzedaż bezpośrednia, zarządzanie zmianą i wiele innych. 
     Szkolenia e-learningowe wyróżnia:
  1. Weryfikacja wiedzy poprzez testy,
  2. Zwieńczenie kursu certyfikatem,
  3. Autorami e-szkoleń są trenerzy i praktycy biznesu.
  4. E-learning dla firm - atrakcyjne rabaty.
     Chociaż szkolenia w 99% są płatne (nie są to bardzo wygórowane kwoty, zapewne kiedy będę dysponować jakąś dodatkową gotówką, to sobie jakieś wybiorę - tylko wiadomo, u studentki zbędna gotówka trafia się tak często jak zaćmienie słońca), to 3 z nich udostępnione są za darmo - "Internet dla seniorów - podstawy", "Angielski w podróży" oraz "Reklama w e-biznesie".

     Chyba nie muszę dodawać, co zrobiłam od razu po zobaczeniu tego ostatniego kursu ;-)

     A jak wrażenia?

 - na początku lekkie rozczarowanie - treści prezentowane w szkoleniu były mi już znane i przedstawiane raczej powierzchownie.
 - potem - coś drgnęło. Okazało się, że w dalszej części kurs zawierał całkiem interesujące i przydatne informacje, tak więc opłacało się poświęcić na niego trochę czasu
 - pod koniec szkolenia znajdował się test. Podeszłam do niego na luzie, mając świadomość, że może nie do końca skupiłam się na kursie, ale posiadam wiedzę z tego zakresu, więc pewnie się uda. I... klapa, nie udało się. Musiałam przejść szkolenie jeszcze raz, tym razem już bardziej uważnie i w końcu się udało, mam do wydrukowania certyfikat :-)

     Czy polecam? Jak najbardziej. Bardzo fajna forma szkolenia, test wymagający skupienia i uwagi i kolejny papierek do kolekcji ;p sprawiają, że naprawdę warto się zainteresować owymi kursami. 

5 komentarze:

młody pedagog pisze...

Dzięki za polecenie strony. :)

Unknown pisze...

Nie chodzi o to, by zbierać te papierki. Nikt pewnie i tak nie zwróci na nie uwagi. Najważniejsze to zbierać wiedzę, bo to ona przyciąga ludzi.

Anonimowy pisze...

Ja również wrzuciłam stronę do zakładek, dzięki:)
Ale tak jak trafnie napisałaś u studentów ciężko z kasą:) Więc może jak trochę przyoszczędze i coś mi się spodoba to skorzystam z tej strony.

Czytelnik pisze...

Dzięki za polecenie strony :) Jak będę mieć trochę czasu to może zainteresuję się jakimś kursem.

Anonimowy pisze...

dziękuję za ciekawą stronę :)

Prześlij komentarz