sobota, 22 września 2012 | By: http://klaudiablog.pl

Włoski w rok!!! :-)

     Pamiętacie ten post? ;-)

     Niektórzy zapewne tak. I jak się zapewne domyślacie, właśnie minął rok od jego opublikowania. Wypadałoby więc jakoś skromnie uczcić rocznicę i napisać parę słów o rezultatach.

     Czy udało mi się osiągnąć wymarzone B2? Jak się zapewne domyślacie (ja domyślałam się już dawno) - nie. Być może gdyby nie praca licencjacka, która pochłonęła naprawdę mnóstwo czasu i nerwów, osiągnięcie celu byłoby możliwe, jednak w warunkach jakie miałam nie było to możliwe.

     Co więc udało mi się osiągnąć? Z czystym sumieniem mogę stwierdzić:

B1 

     Nie mam problemu z przeczytaniem prostych tekstów po włosku, często słucham także włoskiej muzyki i chociaż nie rozumiem wszystkiego, to jednak na pewno sporą część.
     Pewnie mogłabym zrobić więcej, ale... stop, stop, jestem tylko człowiekiem, i tak zrobiłam cholernie dużo! Uważam, że mogę być z siebie naprawdę dumna i niniejszym ogłaszam swój nowy projekt -

"Włoski w rok - parte 2" 

     I walczymy o B2 ;-)

8 komentarze:

Villemo pisze...

Gratuluję wyniku oraz samozaparcia! Zawsze podziwiam takich ludzi jak ty i sama dążę do tego by stać się takim człowiekiem.. Inspiruj nas bardziej :D Życzę kolejnych sukcesów

Mayletka pisze...

O matko, pamiętam ten post! Naprawdę minął rok? Naprawdę już rok temu usłyszałam o samorealizacji?! (tak Twój blog był jednym z tych inspirujących!)
Gratuluję, masz rację, możesz być z siebie dumna. :D

Callamelli pisze...

Gratuluję! Zmotywowałaś mnie tym postem bardzo mocno :)
Jesteś chodzącym przykładem na to, że jak się chce to się da wszystko nawet kiedy człowiek ma na głowie wiele innych spraw!
Powodzenia! :)

Czytelnik pisze...

Gratulacje :)
Osiągnięcie poziomu B1 w rok to ogromne osiągnięcie :)

Analiza pisze...

To świetnie, że udało Ci się choć tyle. Ja za swój zabieram się powoli, więc będziesz moja insiracją :)

Paweł Zieliński pisze...

Gratulacje :) Ciesze się, że udało Ci się tyle osiągnąć.
Pozdrawiam Paweł

Jyotika pisze...

Wiele zrobilas! I masz racje - kazdy z nas jest tylko czlowiekiem. Sluchaj, a uczysz sie online, chodzisz na jakis kurs czy jak - jak sie uczysz tego jezyka? Ja ostatnio zaczelam myslec o tym, aby sie jego pouczyc... Pozdrawiam i zycze kolejnych sukcesow!

Anonimowy pisze...

Również gratuluję i jestem pod ogromnym wrażeniem! Trzymam kciuki za kolejne postępy!

Prześlij komentarz