wtorek, 4 czerwca 2013 | By: http://klaudiablog.pl

Darmowe kursy językowe na Śląsku



     Dziś tylko szybkie info, bo wiem, że część moich czytelników mieszka na Śląsku - szkoła policealna Siódemka oferuje darmowe kursy językowe (angielski i niemiecki, poziom podstawowy albo średniozaawansowany). Zajęcia mają się odbywać w weekendy co dwa tygodnie, każde spotkanie to sześć godzin. Kurs jest całkowicie bezpłatny i trwa jeden bądź dwa semestry (pewnie zależy czy wystarczy środków z dofinansowania), żeby się zapisać wystarczy dowód osobisty i świadectwo ukończenia szkoły średniej. 
     Ja oczywiście już dzisiaj się zapisałam - jak tylko kurs się zacznie to oczywiście podam więcej szczegółów, ale gdyby ktoś był zainteresowany to warto od razu się zgłosić ;-)

2 komentarze:

Sunshine pisze...

Dzięki za informacje, już sprawdzam czy w pobliżu mnie mają siedzibę :)

universe-in-my-head pisze...

Jest też włoski i francuski (oba poziomy), w tym semestrze chodziłam na włoski (podstawowy, ale przyspieszony, bo grupa tak chciała :D, druga grupa była podstawowa-podstawowa) i na podstawowy niemiecki. Z niemieckiego szybko uciekłam, bo na podstawie średnia wieku wynosiła 40-50+ i to niestety rzutowało na tempo nauki... Miałam dość tłumaczenia po raz setny odmiany "machen" ;) Przeniosłam się więc na średniozaaw., ale tam z kolei poziom był ponadlicealny i nie wyrabiałam.

Ogólnie same zajęcia zależą od prowadzącego - włoski baaaardzo fajnie prowadzony, tempo narzuca grupa i jest bardzo sympatycznie :)

Za to organizacja w sekretariacie szkoły to już TOTALNA porażka... z nimi coś załatwić... Niczego nie mozna się dowiedzieć, wszystko na ostatnią chwilę, wszystko jest na głowie jednej osoby i niestety nie wyrabia się z ogarnięciem wszystkiego... Kosmos :D

Jakby co, pytaj :P

Prześlij komentarz