wtorek, 18 września 2012 | By: http://klaudiablog.pl

PROMO, czyli jak promować rezultaty projektów

     Ostatnio koleżanka chwaliła się, że dostała się na dwudniowe, darmowe szkolenie związane z jej kierunkiem studiów, odbywające się w Warszawie. Zainteresowałam się, pozazdrościłam (troszkę :p ), i uznałam, że też chcę, a co! Weszłam więc na neta, znalazłam szkolenie 'z mojej branży', wypełniłam formularz (chociaż właściwie nie miałam zbyt wiele do napisania, bo jednak moje doświadczenie jest dość niewielkie) i... dziś dostałam pozytywną odpowiedź.
      Na początku października jadę do Warszawy, do pięknego hotelu, na świetne szkolenie dotyczące dokładnie tego, co mnie interesuje :-) I to wszystko za darmo!
     Czasem naprawdę mnie to zadziwia, jak wiele ciekawych inicjatyw można znaleźć w Internecie... I pomyśleć, że tak wielu ludzi traktuje studia jako nudną poczekalnię przed nudnym życiem, narzekając do tego, jak to nic nie można zrobić bez pieniędzy i jak niewiele znaczy na rynku pracy człowiek z pustym CV...

   

3 komentarze:

Anonimowy pisze...

Super! Gratuluje! Gdybym nie wyjeżdzała, to też bym spróbowała:) Ale chętnie poznam Twoją opinię jak Ci się podobało!

Analiza pisze...

Nie wiem o co dokładnie chodzi, ale jak najbardziej gratuluje. Mam nadzieję, że napiszesz jak było.

Marta @NocnaSowa.pl pisze...

Szkolenia Programu Młodzież w działaniu są fantastyczne. Sama byłam na kilku i uważam, że mają często wyższy poziom niż inne, płatne z branży projektowej. Pewnie poznasz niesamowitych, różnorodnych ludzi i wrócisz naładowana energią. Mam nadzieję, że coś później napiszesz o wrażeniach. Nastaw się na intensywną pracę od rana do wieczora ;-) Pozdrawiam.

Prześlij komentarz