niedziela, 29 lipca 2012 | By: http://klaudiablog.pl

Sierpień Miesiącem Języków Obcych


     Ponieważ tegoroczny sierpień mam całkowicie wolny, postanowiłam go wykorzystać w jakimś jednym, konkretnym celu. Ogłaszam więc swój Sierpień Miesiącem Języków Obcych :D
     Na czym ma polegać projekt? Otóż opracowałam sobie pewien plan i mam zamiar regularnie go wykonywać. Oto rozpiska celów do osiągnięcia:
  • Angielski:
    • Palabras.pl - codzienne powtórki (no powiedzmy, że mogę opuścić pięć dni - na wypadek weekendowych wypadów bądź napadów lenistwa) + wprowadzić 200 nowych słówek
    • Przeczytać jedną książkę po angielsku (wybór padł na 'Sense and sensibility' by Jane Austen)
    • Obejrzeć 10 filmów bez napisów
    • Zrobić 30 testów ze strony http://www.ang.pl/cwiczenia/gramatyka
  • Niemiecki:
    • Palabras.pl - powtórki tak jak z angielskim + wprowadzić 250 nowych słówek
    • SuperMemo - codzienne powtórki + 2 nowe lekcje z poziomu 3 + przerobić 30% kursu z gramatyki
    • Przeczytać 20 artykułów ze strony dw.de,oraz 50 stron książki "Verdammte Helden"
    • Obejrzeć 3 filmy po niemiecku
  •  Włoski:
    •  Palabras.pl - powtórki tak jak z angielskim + wprowadzić 350 nowych słówek
    •  SuperMemo - codzienne powtórki + dokończyć 2 poziom kursu
    • Przeczytać wszystkie artykuły z poziomu B1 ze strony parliamoitaliano
    • Obejrzeć wszystkie 7 filmików z poziomu B1 ze strony parliamoitaliano
    • Zrobić 50 testów z gramatyki z poziomu B1 ze strony parliamoitaliano
    • Dokończyć ćwiczenia wyd. Buchmann 
  • Hiszpański:
    • Palabras.pl - powtórki tak jak z angielskim + wprowadzić 500 nowych słówek
    • SuperMemo - codzienne powtórki + przerobić materiał do czwartej lekcji włącznie z poziomu 1 + dokończyć poziom A1 z gramatyki
    • Obejrzeć wszystkie odcinki Mi Vida Loca

     Wiem, że jest tego sporo, ale działam zgodnie z zasadą - lepiej mieć 100 celów i zrealizować połowę niż mieć 10 i zrealizować wszystkie. Sukcesem dla mnie będzie jeżeli wykonam chociaż 80% zadań.
     Zaczynam w środę i co tydzień będę robić krótkie podsumowania, żeby sprawdzić, jak mi idzie i mobilizować się do działania - tak więc we wtorkowe wieczory spodziewajcie się kolejnych postów :-)

5 komentarze:

LCL pisze...

Oho, widzę mamy podobne rozkminy. U mnie też często program dnia ma 14 punktów, ale wykonując 10 i tak jest git (: lepiej niż mając 2 i robiąc 1. Trzymam kciuki i pozdrawiam!
..dobrze, że co tydzień chcesz robić podsumowanie. Wtedy fajnie widać jak dużo planu nie wykonaliśmy (;

Martucha pisze...

Bardzo fajny plan, z pewnością uda Ci się zrealizować te zakładane 80%, a może i więcej? :)
Trzymam kciuki.
Pozdrowienia.

Czytelnik pisze...

Ambitne plany :) Powodzenia :)
Trzymak kciuki.
Pozdrawiam Bartek

Unknown pisze...

Ambitne plany aczkolwiek możliwe do zrealizowania! Trzymam kciuki i życzę powodzenia! :)

Monika pisze...

Ja mam takie samo podejscie jak Ty. Moja lista celow jest ogromna, ale mnie to tylko motywuje i nie martwie sie, gdy nie wypelnie wszystkiego.
Mam ostatnio ogromny glod wiedzy, zaczynam nauke hiszpanskiego od poczatku, pisanie matury raz jeszcze, rozpoczecie polskich studiow on-line itp. Na pewno Ci sie uda, trzymam kciuki i pozdrawiam!

Prześlij komentarz