poniedziałek, 1 października 2012 | By: http://klaudiablog.pl

Przygotowania do hispanistyki - podsumowanie :-)

     Jakiś czas temu TUTAJ pisałam o przygotowaniach do hispanistyki. Wyznaczony termin minął, czas na krótkie podsumowanie.


  1.  Dokończyć wszystkie powtórki z poziomu A1 w Gramática española na SuperMemo - zrobione, podstawy gramatyki opanowane :-)
  2. Z kursu ¡No hay problema! 1 przerobić wszystkie zadania do 6 lekcji - zrobiłam do 5 lekcji włącznie, uważam, że poszło całkiem nieźle
  3. Codziennie robić powtórki na palabrasie - udało się, spędziłam na palabrasie łącznie ponad 2 h 15 min

          4. Zrobić możliwie najwięcej 'biedronkowego' kursu SuperMemo - zaczęłam go robić ale nie przypadł mi do gustu, więc zrezygnowałam

          5. Osłuchiwać się z językiem (oglądać chociażby Extr@ lub inne seriale) - oglądałam namiętnie.... Zbuntowanego anioła :D 

      A dzisiaj odbyło się pierwsze spotkanie z opiekun roku, dostałam już indeks i zostałam uprzedzona, że uczyć się trzeba DUŻO i REGULARNIE, bo wiedza jest sprawdzana na każdych zajęciach i jakiekolwiek zaległości trudno jest nadrobić... no ok, to będziemy się starać :-)

     Jutro wolny dzień, trzeba załatwić mnóstwo formalności i spraw urzędowych, a w środę pierwsze zajęcia z PNJH :D

6 komentarze:

Unknown pisze...

Super! Dobrze Ci idzie, więc pewnie dalej tak będzie! Co prawda z biegiem czasu zapewne zrobi się trudniej, ale widać że tego chcesz, więc poradzisz sobie ;)

Anonimowy pisze...

Hej, mogłabyś podpowiedzieć, na jakiej stronie oglądałaś zbuntowanego anioła? ; )

pozdrawiam,
Kokosanka

http://klaudiablog.pl pisze...

Na YouTubie, część odcinków jest z napisami angielskimi, ale generalnie nawet bez nich łatwo sporo zrozumieć ;-)

Anonimowy pisze...

I really like looking through a post that will make people think.

Also, many thanks for permitting me to comment!


Here is my site :: grupa kreatywna

Adrian Pawlak pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Adrian Pawlak pisze...

Mi w nauce języka obcego (angielskiego) najbardziej pomogło indywidualne szkolenie, na które zapisałem się do szkoły językowej https://lincoln.edu.pl/warszawa/jezyk-angielski/kursy-indywidualne/. Poziom zajęć jest na prawdę wysoki i można z nich dużo wynieść. Lekcje prowadzone są przez wykwalifikowanych lektorów oraz odbywają się tylko w małych grupach.

Prześlij komentarz