niedziela, 25 listopada 2012 | By: http://klaudiablog.pl

Nie chce Ci się uczyć?...

     W takim razie rzuć książki w kąt, zrób sobie gorące cappuccino i włącz TEN FILM ("Z ulicy na Harvard"). Dlaczego? Bo gdy go obejrzysz to gwarantuję, że poczujesz niezwykłą wdzięczność dla losu i z uśmiechem przysiądziesz do książek.

     No dobra, może trochę przesadzam, ale na mnie film z pewnością podziałał motywująco ;-) O czym jest?  To oparta na faktach historia Lizy Murray, córki narkomanów i alkoholików, która będąc nastolatką została bezdomna. Nie przeszkodziło jej to jednak w spełnianiu swoich marzeń - zdecydowała się na naukę w szkole, zaliczyła czteroletni program w liceum w dwa lata i została laureatką konkurs New York Times'a, dzięki któremu mogła studiować na Harvardzie.

     Na mnie film podziałał naprawdę motywująco (jak wiele podobnych :p ). Czy znacie może filmy bądź książki o podobnej tematyce? Jeśli tak, to podzielcie się w komentarzu ;-)

6 komentarze:

Jyotika pisze...

Link nie dziala :( Podaj prosze tytul filmu, z mila checia cos takiego zobacze :)

Unknown pisze...

Dwa razy oglądałam go w telewizji, dawno temu leciał, lecz zawsze wzbudzał u mnie płacz i podziw. Z miłą chęcią znów go obejrzę :)

Dzięki za przypomnienie o nim !
I tak jak Ty polecam go kazdemu, jest naprawdę wart obejrzenia.

Unknown pisze...

Zrobiłam dokładnie tak jak poradziłaś, film rewelacyjny nie mogę uwierzyć, że go wcześniej nie obejrzałam!

Unknown pisze...

Już wiem co obejrzę przy najbliższej okazji :)

Okazyjny Blog pisze...

Również obejrzę ten film dzięki Tobie :)

Anonimowy pisze...

Widziałam ten film już dawno temu i uwielbiam go!
Polecam "Buntownik z wyboru"!

Prześlij komentarz