sobota, 15 grudnia 2012 | By: http://klaudiablog.pl

eZakupy - Tesco!

     Zauważyliście pojawiające się ostatnio wszędzie reklamy eZakupów w Tesco?
     Postanowiłam sprawdzić, co się za tym kryje i... jestem zachwycona :-) Z perspektywy studentki ta opcja ma trzy bardzo znaczące plusy - po pierwsze pozwala na spore oszczędności, bo jednak mam możliwość przejrzenia na spokojnie oferty, wybrania tego, co jest mi akurat potrzebne (świetną opcją jest podana przy każdym produkcie cena za kg, w sklepie raczej nie zwracam na to uwagi a tutaj naprawdę rzuca się w oczy i pomaga w racjonalnych zakupach), no i odpadają problemy typu "przekąsiłam bym coś, a że już tu jestem, to jeden mały batonik albo bułka i chipsy do tego nie zaszkodzą". Kwestia druga - oszczędność czasu jest ogromna! Przede wszystkim nie muszę jechać do sklepu, błąkać się wśród półek poszukując tego, co sprytni marchendiser ukrył przede mną za stosem niepotrzebnych, ale kuszących produktów. Skończyło się mleko - po prostu wpisuję hasło w wyszukiwarkę, wybieram to, które najbardziej mi odpowiada i wrzucam do koszyka (oczywiście jeżeli jest mi natychmiast potrzebne nowe, to lepiej jest pójść do sklepu, ale... śnieg, mróz, ciemno - dochodzę do wniosku, że z pewnością mleka nie potrzebuję). Znika też problem z zapominaniem o tym, co miałam kupić i przypominaniem sobie po fakcie. No i ostatnie, co dla mnie jest mega ważne - nie muszę już tachać wypchanych torb, znosić uszek od reklamówek obrywających się w najmniej odpowiednich miejscach oraz dźwigać tego wszystkiego w autobusach. A co do przesyłki zakupów przez Tesco - po prostu wybieramy najbardziej odpowiadającą nam datę i godzinę i... możemy zająć się tym, co lubimy najbardziej :-)

     No, to się wygadałam, ale jakoś tak mnie usatysfakcjonowała ta opcja, że musiałam się nią podzielić :p
     A wy, co myślicie o zakupach online?

7 komentarze:

Unknown pisze...

A jak wygląda koszt dostawy takich zakupów? Jest to faktycznie opłacalne? ;)

http://klaudiablog.pl pisze...

Koszt to 3,98, więc jeżeli robisz większe zakupy to na pewno tak - ja porównywałam ceny ze sklepikiem osiedlowym, gdzie kupuję większość ciężkich zakupów żeby ich nie tachać z centrum no i naprawdę się opłaca (tym bardziej, że zamawiałam na pół z współlokatorką)

Sorpresa pisze...

Jestem w wielkim szoku po przeczytaniu Twojego posta. Nie wiedziałam, że istnieje taka możliwość z zamawianiem online zakupów z Tesco.

Mam jednak pytanie odnośnie czasu dostawy takich zakupów? Można np. zamówić zakupy z dostawą w godzinach wieczornych? Chodzi o to by być w domu żeby je odebrać.

Nurtuje mnie również kwestia terminów ważności produktów. Czy nie są aby bardzo krótkie?

Co do kosztów dostawy to są banalne. Myślę, że podobnie lub nawet drożej wyszłaby wyprawa samochodem po zakupy.

Anonimowy pisze...

Ja ostatnio jestem przeciwna kupowaniu przez internet. Coraz bardziej zawodzą mnie sprzedawcy.

http://klaudiablog.pl pisze...

Wybierasz sobie dowolny dzień dostawy i określasz godziny, które ci pasują (dostępne są np od 8 do 10 i tak dalej co dwie godziny aż do 22). Co do ważności to wszystko jest świeże i dobrej jakości, ja jestem mega zadowolona ;-)

Czytelnik pisze...

A gdzie działa taka usługa? Domyślam się, że tylko w dużych miastach? Jest jakiś limit kilometrów, do którego jest możliwa dostawa?

Delishe pisze...

O wow, świetna usługa, czemu ja o tym wcześniej nie słyszałam? ;) I Ty mieszkasz w Katowicach, tak? I dostarczają bez problemu? To muszę wypróbować!

Prześlij komentarz