niedziela, 18 listopada 2012 | By: http://klaudiablog.pl

Rozliczenie :D

     Minął mój intensywny tydzień, czas więc na rozliczenie się z tego, co udało mi się zrobić. Ctrl+C, Ctrl+V, parę skreśleń i oto mamy:

  1. Napisać prezentację nr 1
  2. Napisać zaległą prezentację nr 2 
  3. Dowiedzieć się kiedy mogę ją zaliczyć 
  4. Zdobyć zaległe pieczątki do indeksów
  5. Odebrać dyplom (taaak, po 5 miesiącach, ale wcześniej nie mogłam tego zrobić z niezależnych ode mnie przyczyn)
  6. Donieść do dziekanatów zaległe dokumenty
  7. Nadrobić zaległości na lektorat z włoskiego (swoją drogą w ciągu ostatnich pięciu tygodni odbyły się tylko JEDNE zajęcia, a ja i tak mam zaległości, ciekawe, nie? :p )
  8. Powtórzyć materiał z łaciny (bo przestałam ją ogarniać naprawdę bardzo dawno temu) 
  9. Napisać przynajmniej 3 strony pracy na konkurs 
  10. Dokończyć zadania z konwersacji
  11. Dokończyć szkolenie PARP
  12. Dokończyć "Włoski. Non c'e Problema! 2" na SuperMemo
  13. Przerobić 100 nowych zadań z gramatyki z niemieckiego na SuperMemo 
  14. Zadzwonić i zapisać się na szkolenie z Kreatorów Innowacyjności
  15. Dowiedzieć się co z drugim szkoleniem
  16. Doczytać książkę nr 1
  17. Doczytać książkę nr 2
  18. Przerobić wszystkie nieregularne czasowniki z hiszpańskiego
  19. Wysłać dwie przesyłki
  20. Chodzić na wszystkie zajęcia  - z 15 ćwiczeń w tym tygodniu odbyło się 8, a ja byłam na 6... niedobrze :/
     Czyli z 20 zadań zrealizowałam 16 :D Nie jest źle, teraz pewnie pora na obniżenie formy...

     A tak poza tym to od czterech godzin słyszę ciągle Adele. Ciężko zlokalizować, który z sąsiadów ma taką obsesję, ale jak już się dowiem... ehhh...

5 komentarze:

Jyotika pisze...

Gratuluje wykonanych zadan! Mi tak dobrze nie poszlo w minionym tygodniu, licze ze nowe 7 dni bedize bardziej owocne :) Pozdrawiam

Anonimowy pisze...

wow, ja również gratuluje! Lista mówi sama za siebie! Świetnie sobie poradziłaś! Jakie plany na ten tydzień?

http://klaudiablog.pl pisze...

Ten tydzień to masakra - środa: kolokwium+fryzjer, czwartek - kilkugodzinne warsztaty, piątek - kilka godzin wykładów z zaocznymi, sobota - 10h szkolenia. A w niedzielę wymyślę nowy plan na nowy tydzień ;D

Unknown pisze...

Gratuluję! Świetnie Ci poszło! Zrobienie połowy z zaplanowanych zadań to już sukces ;)

Unknown pisze...

Zostałaś nominowana i zaproszona do udziału w zabawie Liebster Blog. Szczegóły u mnie na blogu:)

Prześlij komentarz