środa, 17 kwietnia 2013 | By: http://klaudiablog.pl

Sezon na Włóczykijów otwarty



     Wiosna w pełni, wieczory dłużą się niemiłosiernie, a pogoda zachęca do przebywania na świeżym powietrzu. Przed akademikiem zrobiło się tłoczno - wszyscy spacerują, biegają, wyprowadzają różnego rodzaju zwierzęta - wysyp Włóczykijów, można powiedzieć. Można spotkać osoby, których nie widziało się od paru miesięcy. I jak tu siedzieć w pokoju i się uczyć, kiedy wszyscy znajomi siedzą sobie na ławeczce? ;-)



     Jakoś to nie idzie - a od tego tygodnia zaczyna się u mnie już przedsesyjne szaleństwo, bo wiadomo, niedługo weekend majowy, potem juwenalia, Boże Ciało, więc do końca semestru zostało naprawdę niewiele czasu. Jutro czekają na mnie dwa kolokwia, a ja cóż... włóczę się ;-) i jakoś nie mam ani ochoty na naukę, ani wyrzutów sumienia z tego powodu.
     A jak tam u Was? Jesteście w stanie skupić się na czymkolwiek?

PODOBNE POSTY:
Nie chce ci się uczyć?

2 komentarze:

Delishe pisze...

Oj nie, nie jestem w stanie, wiosna nie sprzyja ;p

http://mystylemyeveryday.blogspot.com/ pisze...

Dasz radę i będzie OK!
Obserwuję :)

Prześlij komentarz